Kariéra

FINANČNÍ UNIVERSUM ANEB ŽÁDNÝ FINANČNÍ STROP

Naše platová politika nestojí jen na fixním základu, ale zejména na tzv. Bonusech, tedy specifické částce za každý realizovaný nástup na projekt. K jednorázovým odměnám patří i ty dlouhodobé, čímž skutečně myslíme celou dobu trvání projektu. Takže záleží na tobě, kolik si budeš chtít vydělat, tady platí přímá úměra – čím víc nástupů budeš mít, tím větší částku na bonusech ti z účetního pošlou. A pak si můžeš začít plnit sny – u našich kolegů z CoolPeople to mívá podobný vývoj – nejdřív kvalitní telefon, výkonný počítač, pak vlastní byt, dobré auto a proložit to cestováním… Čím začneš ty?

Barbora Balcarová, Sourcing Leader Ústí nad Labem

„Systém tzv. Bonusů je velmi jednoduchý, díky němu denně vidíme, jak se zlepšujeme a co za to dostaneme. Bonusy jsou vypláceny kvartálně, a tak si daný Sourcing Manager může přijít na velmi pěkné peníze. Naše práce není o kvantitě ale o kvalitě, chvíli trvá, než se výsledky dostaví, ale jakmile se zaměstnanec "zajede" do našich kolejí, jde to jako po másle.“

Pavlína Králová, Sourcing Manager Brno

"Každý si na práci cení něčeho jiného, ale nejen pro mladého člověka, je samozřejmě nejvíce motivační, jak ho zaměstnavatel ohodnotí finančně. A když se daří a vy víte, že za jednu výplatu můžete vidět kus světa, je to k nezaplacení. Další výhodou mojí práce je nezávislost. Ten pocit, když víte, že dovolená pro vás není záležitostí jednou do roka, a že většinu volného času můžete trávit na cestách za sluncem a dobrodružstvím…"

Vladimír Vrtal, Branch Manager Brno

„Nestydím se říct, že mojí silnou motivací a hnacím životním motorem jsou peníze (a kdo tvrdí, že dělá obchod a nemá rád peníze, tak mu z podstaty nevěřím). Takže tím, co mě v CoolPeople opravdu baví, je určitě motivační bonusový systém, abych si mohl zaslouženě udržet život "na vysoké noze" (smích). Taky se přiznám, že mě baví auta, takže velmi oceňuji naši firemní car policy, díky níž se dá postupně dosáhnout na super káru. Obojího lze v CoolPeople dosáhnout, a mnozí z nás jsou toho příkladem. A samozřejmě - nikdy bych si nevybral produkt nebo službu, která by v dané době/na daném trhu nefungovala. Obchodní model i zacílení CoolPeople přímo předurčuje úspěch pro schopné a nadrivované "sales-buldozery", a kdo má chuť makat, u nás se mu to velmi vyplatí. V ostatních společnostech je často neférově nastavený motivační systém, resp. je zastropovaný, což u nás je pravým opakem – žádný příjmový strop vlastně neexistuje. A co je dobře - stalo se to magnetem pro velmi schopné lidi.”